USMINKET SANNHET

Categories Blogg

Hei alle sammen. Den siste uken har jeg hatt mye og gjøre, og bloggen som egentlig skulle vært oppdatert minst 1 gang om dagen har blitt satt til side. Hvorfor skjer det alltid med meg? Uansett de siste dagene har høsten vist seg fra sin værste side og det har regnet hver eneste dag og det er ikke lite heller. Så jeg kan herved fortelle at høsten har faktisk kommet til Volda også.

Nå derimot ligger jeg på sofaen og blogger for dere mens “Pretty Little Liars” ruller over tv-skjermen, etter endt arbeidsdag på sykehjemmet. Har arbeidshelg denne helgen, så det er litt deilig å slappe av etterpå. Litt senere i kveld skal jeg og min kjære se på en “skrekkfilm”, Død Snø 2. Siden vi såg Død Snø igår kveld er disse filmene gode favoritter.

Nå skal jeg derimot slutte å skrive, dersom det evt. skulle komme noe unødvendig som ikke trengs å deles. Så håper jeg at denne lørdagen har behandlet dere bra og at den blir endra bedre i kveld. Vi snakkes senere mine venner ♥

 

Hvilke planer har dere denne lørdagskvelden? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *