HØSTENS TV FAVORITTER

Categories Blogg

Dette er noe av det beste med høsten er at det alltid er noe hyggelig eller spennende på TV. Det er skikkelig koselig å finne seg en favoritt som går år etter år. Så jeg tenkte derfor å dele det jeg ser på i hverdagene. Kanskje vi har noen felles interesser når det gjelder tv-programmer, og dere kan jo også dele med meg hva dere bruker å se på skjermen ♥ 

Skal vi danse: Jeg har fylt dette programmet helt siden det startet å gå på TV, og jeg elsker å se danserne svinge seg på parketten. Sesongen har bare vist første episode, og jeg har allerede valgt min favoritt, og det er selvfølgelig Funkygine.

Åsted Norge: Der kan vi som publikum hjelpe politiet med å oppklare uløste kriminalsaker. Flere ganger har tips fra seerne ført til at kriminelle har blitt pågrepet. Jeg elsker virkelig å se på slike saker på fjernsynet, men jeg har alltid elsket å se på slike mysterium som av og til ikke har en forklaring, selvom det at et mord eller en kriminalsak blir løst, er ekstra spennende.

Åndenes Makt: Her prøves det å finne forklaring på det uforklarlige, og der vitenskapen ikke strekkes til. Selv elsker jeg dette programmet, og følger med på hver eneste episode som går. Syns det er nesten som et lite mysterium, også er det jo egentlig veldig koselig når evt. personene som er med i de ulike episodene får beskjeder fra sine nære som har gått bort.

Greys Anatomy: Har jeg fylt med på helt siden jeg ble hekta på denne tv-serien. Elsker spesielt Meredith Greys historie, selvom jeg syns det var helt forferdelig når de valgte å fjerne Derek Sheperd fra serien. Uansett jeg gleder meg til denne sesong 16 starter på skjermen igjen nå i slutten av september.

 

Hva skal du følge med på skjermen denne høsten ? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *