HØSTFAVORITTER

Categories Blogg

Jeg legger ikke skjul på at jeg elsker høsten, strikk og varme klær når vi går inn i høstmånedene. Jeg er veldig glad i jeans, så det å style dem opp med en fin genser enten det er hverdag eller helg, gjør meg ingenting – selvom jeansen ofte blir byttet ut med joggebuksen med en gang jeg kommer innenfor døra hjemme etter endt arbeidsdag. Høsten er derimot den beste årstiden og finne ut hva en skal bruke, for det er verken for varmt eller for kaldt. Er dere ikke enig med meg? Jeg elsker virkelig alt som har med strikk og gjøre, og spesielt også når jeg bare kan strikke meg en ny favoritt i løpet av høsten også.

Dette er noen av mine høstfavoritter, kanskje det faller i smak hos dere også? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *