OG PLUTSELIG …

Categories Blogg

Denne helgen fløy avgårde, og jeg lurer nesten litt på hvor den ble av. Selv om det kanskje er en selvfølge at helgen skal fly avgårde når jeg har arbeidshelg hele helgen. Selvfølgelig har jeg og fått slappet av en hel del sammen med min kjære mann også i helgen ♥

Og plutselig var det mandag og det var tilbake til hverdagslige gjøremål og plikter – selvom jeg også har vært på tidligvakt idag og har gjort litt ærender rundt omkring Volda/Ørsta. For å være ærlig liker jeg slike dager egentlig veldig godt. Tenkte egentlig at jeg bare skulle stikke innom en liten tur og si hei, og håper at starten på denne uken har behandlet dere bra! Så snakkes vi snart igjen ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *