LITT SYKEHJEM HOS MEG

Categories Blogg

Hei og hopp mine venner! Da har jeg akkurat hoppet i pysjbuksen etter endt arbeidshelg, og akkurat nå er det bare så deilig at det er skikkelig ruskevær på utsiden når jeg kose meg på innsiden. På vei fra jobb dro jeg et lite øyeblikk innom tantebarnet mitt som feiret 3 års dagen sin med familien i dag, og så mye fint hun fikk, kan kanskje si jeg ble nesten litt sjalu på alt det fine! Husker den gangen jeg var så liten og jeg fikk så mye fint – tror faktisk jeg har noe av det fremdeles pakket bort i bokser og organisert etter alder.

Uansett resten av kvelden blir det skikkelig avslapning på sofaen, pleie den syke og sørge for at han får i seg nok mat og drikke. Det blir derimot litt sykehjem hjemme hos meg i kveld. Slik er det når min bedre halvdel våkner opp med feber og forferdelig hoste. Vel i skrivende stund er maten straks ferdig, og vi skal se på “The Big Bang Theory” ♣

Håper søndagen har behandlet dere bra, og at dere ikke regner helt bort
Vi skrives snart igjen mine venner. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *