LITT GALT Å SI ..

Categories Blogg

Hei og god mandag alle sammen! Det er nesten litt galt å si at jeg er glad det er mandag? Men jeg er faktisk ganske glad at vi har startet på enda en ny uke. Dessuten så går helgen like fort enten det er arbeidshelg eller frihelg. Jeg og min kjære hadde en fantastisk kveld i går, selvom det bare inneholdt god mat og fleire episoder med “The Big Bang Theory”, vi er allerede på siste disk av sesong 8. Så det var ikke feil å ranglet litt, selvom jeg tok meg selv i å ha en powernap fra 17.30 – 19.30 før vi fant ut at det var på tide å legge seg rett over midnatt.

Jeg skal ikke på arbeid før senere i dag ettersom jeg har senvakt på sykehjemmet .. så jeg har rett og slett holdt meg inne og hjemme denne formiddagen i ruskeværet. Ettersom det er meldt både flomfare, jordras og skredfare på oransje farenivå er like greit å holde seg innendørs om jeg ikke har andre planer, og noen ganger er det greit å ikke planlegge noe som helst og bare nyte dagen ekstra mye ♥ og i midt tilfelle slappe av på sofaen med en serie og strikkepinnene i hånden. Jeg er faktisk på min åttende genser bare siden Mai.

Vel da er det slutt på skravlinga, så snakkes vi senere!
Håper dere får en fin start på denne uken og spesielt dagen idag.  

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *