BARE I NOEN TIMER

Categories Blogg

Det er torsdag, folkens! Det betyr at det faktisk allerede er helg i morgen etter jeg er ferdig på tidligvakt, og det gledes! For jeg har faktisk frihelg – og det er lenge siden sist. Uansett idag har jeg vært på tidligvakt på omsorgssenteret og det har gått vel så bra, om det ikke har vært for de smertene jeg har i venstre foten. For å si det slik når jeg sto opp i dag tidlig klarte jeg ikke stå på den. Så det og slenge innpå smertestillende tidlig på dagen gjorde susen – men bare i noen timer!

Resten av kvelden derimot blir det full avslapping  til mannen min kommer hjem. Da skal vi kose oss med serien vi holder på med og spise god mat før vi tar kvelden. Så inntil da blir det strikking og avslapning. Vi snakkes snart igjen mine venner.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *