TÅLMODIGE SJELER

Categories HVERDAG

Hei på dere gode, tålmodige sjeler! Har dere hatt en fin start på den nye uka? Det har jeg! Jeg var på arbeid i går, og idag har jeg fri. Det er egentlig litt deilig! Dagen idag derimot har gått til å rydde ut julen og vaske gulvene, og det som hører til en stor rengjøring her når jeg setter i gang med det.

Det er både deilig og trist når jeg rydder bort julepynten. Den deilige følelsen er at jeg får vasket og ryddet slik vi får et frisk start i år også. Så jeg føler jeg har fått en skikkelig pangstart på denne uken, og jeg har ekstravakter i hjemmesykepleien de neste dagene og de skal jobbes med glede. 

Håper at uken har behandlet dere fint, og at resten av uken blir enda bedre 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *