God onsdagsmorgen, dere. Etter en deilig juleferie, er det virkelig på tide å finne tilbake til de normale rutinene mine igjen, men hva er egentlig de og når kommer jeg tilbake til dem? Selvom vi kanskje gjør de samme tingene enten det er en vanlig hverdag, helg eller ferie blant annet så er det noe med det å komme tilbake til “normalen”. Normalen for meg må være å jobbe på jobb, styre meg selv i eget hjem og bare nyte dagene fult ut som om det skulle være den siste, dag for dag. Vi har jo egentlig kommet godt i gang med året, og jeg tenkte jeg skulle dele noen av mine mål for denne måneden med dere og kanskje dere også får en ide til å gjøre det samme? Jeg sier ikke at jeg kommer til å gjennomføre alle målene, men vertfall prøve og gjøre dem på best mulig måte. 

√ Sortering av klesskap. Klær med hull skal kastes, klær som ikke passer skal gies bort og listen er ende lang og jeg håper på å få litt mer oversikt, da jeg har tenkt å prøve å gå hele 2021 uten å kjøpe nye klær uten mål og mening. Selvfølgelig er det virkelig krise så kjøpes det som trengs.  

√ Trening. Gå turer i skog og mark er balsam for sjelen – og det er så deilig å kunne gå ut å få frisk luft når en er “innestengt” det meste av dagen (selvfølgelig er det et valg jeg har tatt selv nå i kulda). Jeg har vært flink tidligere til å trene (i perioder) og håper nå på en god treningsperiode. 

√ Spare. Spare. Spare. Jeg må nok si meg selv i mot her, og jeg mener dessverre at vi bruker nok alt for mye penger ( og når jeg sier vi mener jeg egentlig meg). Tenker allerede å begynne denne måneden og legge av diverse penger til de ulike kontoene ( BSU, fond, aksjefond og sparekonto).

√ Sosiale Medier. Oppdatere både instagram og bloggen daglig. Har forresten 3 instagram kontoer jeg organiserer (alle er mine). Jeg var veldig flink tidligere på å oppdatere både instagram og bloggen, men det ramla litt av lasset når vi gikk inn i et vanskelig år. 

√ Brettspill! Spille ulike brettspill sammen med mannen min, vennene mine og familien min. De gode gammeldagse spillene som monopol, forsvinnende diamanten, ticket to ride osv. 

Utforske naturen sammen med mannen min, det er noe jeg har lyst til å gjøre og ta med videre. Vi var faktisk mer ute i 2019, laget mål og grillet pølser. Det er noe jeg vil prøve å få gjort mer av.

Håper Januar har behandlet dere fint så langt, og at den bare blir enda bedre! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *