NOE NYTTIG OG UKENS PLANER

Categories HVERDAG

God onsdagsettermiddag dere! Denne uken har jeg mildt sagt gledet meg til! For fra å en kalender som tilsvarte avslappning og hjemmekos, til å få en haug med ekstravakter, må jeg si meg meget fornøyd med det. For dere som ikke kjenner meg, så elsker jeg å gå på jobb, arbeide, gjøre noe nyttig og bruke hendene mine – slik har jeg da alltid vært og kommer alltid til å være. Det er meg! Uansett planene for denne uken er så og si klare, og jeg gleder meg til å ta fatt på denne uken. 

Eneste planen utenom jobb, er faktisk å handle inn mat for en måneds tid, og det er selvfølgelig noen som tenker, hvorfor en måned og ikke bare uke for uke? Jeg har av egen erfaring oppdaget at det er lettere å bruke mer penger desto oftere enn drar på butikken, for du handler gjerne det OGSÅ har lyst på og IKKE bare trenger… Så å handle inn for 1 måned i slengen her hos oss funker supert, og vi sparer på dette (selvfølgelig er det mye frysevarer som blir kjøpt inn her).

Jeg har tidligvakter både i morgen, fredag og lørdag! Så alarmen skal ringe hver eneste dag de tre neste dagene kl. 06.15, da er det opp og hopp – og kanskje jeg også tar meg tid til en god frokost før jobb, og det er forresten noe jeg ikke er flink til. Så jeg vil avslutte dette innlegget ved å ønske alle sammen en fin onsdag, og en enda finere uke – håper den blir like fin hos dere som hos meg. 

Vi sees igjen litt senere, stor klem fra meg!

2 kommentarer

2 thoughts on “NOE NYTTIG OG UKENS PLANER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *