2020 > 2021

Categories Blogg

“ÅRET 2021 BLIR BEDRE ENN ÅRET 2020”

Dette er virkelig et år som ikke har vært verken mitt eller noen andre år på mange måter. Husker at i starten av 2020, så var jeg sliten og lei av året som hadde vært og gledet meg til å ta fatt på det nye året, og det er jo den samme holdningen du har i slutten av vært år, men verken jeg eller noen andre viste hvordan dette året kom til å bli, men nå har vi fått oppleve det verst tenkelige. Jeg var så innstilt på at i 2020 skulle bli det beste året og at jeg skulle bare gå i en bakke med oppturer. Dette målet startet vi med allerede i begynnelsen av året, men det stoppet brått opp allerede 12 mars når hele Norge gikk i lockdown. For herreguuuud for et år det faktisk har vært – året vi kan se tilbake på som en lærepenge, der familieforhold ble enda viktigere selvom vi ikke kunne være med hverandre – så måtte vi finne andre alternativ å være sammen på. Likevel har vi klart å få til et fint år sammen med de vi er glade forskjellige måter, vi har vært færre sammen og vi har vært mer ute under åpen himmel. Selvfølgelig er jeg glad for at 2020 snart er over og vi kan faktisk si at vi har overlevd dette forferdelige året som egentlig skulle bli så bra!

“2021 MAKE IT A YEAR TO REMEMBER” 

Jeg er helt sikker på at 2021 blir bedre enn 2020 på mange måter. I år har jeg valgt å ikke ha noen nyttårsforsetter, og det eneste jeg ønsker er å få en ekstremt fint år med mange fine oppturer sammen med min kjære, vår familie og våres venner. Jeg ønsker at jobb skal gå bra,  at jeg får flere ekstravakter i hjemmetjenesten og at jeg gir enda mer av meg selv både på privaten og her på bloggen. Så mitt spørsmål til dere er hvordan har 2020 vært for deg? Er du like gira for å starte det nye året 2021 som jeg er? Året 2021 starter allerede på idag, selvom jeg føler at vi ikke starter året skikkelig før 4 januar når det blir tilbake til jobbing og normale rutiner. Jeg gleder meg til å se hva 2021 vil bringe, og hva den har å by på! Stor nyttårsklem fra meg til dere! Så snakkes vi inni det nye året min venner. 

JEG GLEDER MEG TIL Å DELE 2021 MED DERE 

🎉 GODT NYTTÅR 🎉

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *