STRIKKEKLUBB

Categories Blogg

Mens snøen dalet ned på utsiden hadde vi for en liten stund tilbake planlagt at vi skulle gjennomføre en strikkekveld sammen med litt godt mat og kvalitetstid. Dette gjennomførte vi her hos meg i går, og det jeg kan ærlig si at jeg har ikke hatt en så gøy kveld på lenge med venner. Vi satt med vært vår strikke prosjekt og mens maskene fløy over pinnen gikk snakket i ett sett.  Det var utrolig koselig. Jeg starter derimot på nok en nytt strikke prosjekt, og da passer det perfekt at jeg har en liten nevø jeg kan strikke til. På pinnene denne gangen er det Islender genser med raglan som står for tur, spørs hva mitt neste prosjekt blir.  Uansett jeg gleder meg allerede til neste strikkekveld, og jeg håper og tror at det ikke blir lenge igjen til neste gang, vi jentene samles hjemme oss en av oss.

HVA GJORDE DU I GÅR KVELD? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *