DET “POPPET” PLUTSELIG

Categories Blogg

God lørdag alle sammen! For en fantastisk helg dette er, selvom gradestokken ikke er helt enig med meg. I går tok dagens planer for Lørdagen en liten helomvending ettersom jeg egentlig ikke hadde store planer planlagt, så det “poppet” plutselig opp en melding fra Bestis på Messenger om vi skulle ta oss en tur på kafe her i Volda. Så rundt kl. 12 møttes vi på Geiranger Bakeri her i Volda for litt alt for lenge siden sist jenteprat samt noe og bite i. Vel uansett litt tid med Bestis er noe vi ikke har hatt på lenge og som sårt trengs..

Hadde også tidligere idag besøk av familien min som kom ramlende inn døren rundt kl. 11 idag, ettersom jeg hadde spurt tidligere denne uken om jeg kunne få lov til å låne saftkoker ettersom fryseren er full av frossen rips som jeg gjerne kunne tenke meg å lage saft av. Uansett planer for resten av dagen er ikke store, men det blir avslapping og minst mulig stress denne lørdagen.

HVILKE PLANER HAR DERE DENNE LØRDAGEN? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *