MITT 2018, DEL II

Categories Blogg

JULI

Jeg startet måned med å skrive hva vi kunne tenke oss å gjøre i juli måned, vi var også på harry handel i begynnelsen av måneden, samt vi besøkte noen familiemedlemmer langt hele veien og vi overnattet med flere av dem, gjentar gjerne dette ved en senere anledning. Når vi kom hjem fra ferie så var jeg på tur til Kalsethola med Karianne. Laget sjokolade ostekake til familien,  skrev også om hvilke filmserie vi var hektet på denne måneden, og at jeg gikk mye i uniform denne sommeren på eldrehjemmet.  Jeg skrev også flere bryllupsrelaterte innlegg alt fra tips til kjoler, frisyrer og la ut bilde av vårt kirkeprogram. Jeg dro også på Mamma Mia i slutten av juli sammen med Karianne.

AUGUST

Skrev i begynnelsen min faste spalte om hva jeg skulle gjøre i August, og postet et innlegg om at vi hadde blitt HERR & FRU dagen etter bryllupet. Jeg la også ut bilder fra hele den store dagen vår alt fra morgen til kveld, og det eneste jeg ikke har fått lagt ut er bryllupsdansen vår ettersom den inneholdt kjent musikk fra kjente artister – er det en video som ikke lar seg legges ut på bloggen, men dere finner den på Instagramkontoen min. Så var det tilbake til hverdagen igjen med jobb for både meg og mannen.

SEPTEMBER

Jeg postet et innlegg over mine planer for september, og jeg oppsummerte sommeren i et kort innlegg.

OKTOBER

Jeg la ut hvilke mål vi hadde for oktober, jeg fylte hele 27 år og vi dro på bryllupsreise til Paris, og hadde det helt fantastisk sammen – vi gikk utrolig mye og tok kvelden ganske tidlig hver kveld. Vi hadde en ulempe og komme bort i det en så fint vil kalle uheldig med tanke på hotellrom – ettersom bildene fra hotellet på nett ikke stemte overens med rommet vi fikk. Så for min del neste gang får mannen stå for valg av hotell ved neste reise.

NOVEMBER

Blogget svært lite i November, men månedens faste spalte la jeg ut i begynnelsen av måned med at der var et håp for at jeg skulle få mer til tid å blogge denne måneden. Der tok jeg faktisk helt feil , jeg skrev om hva jeg kunne tenke meg å gjøre i November. Og min kjæreste farmor gikk brått fra oss i slutten av Oktober så det ble begravelse for henne allerede 2 November og jeg skrev om mitt siste minne med henne og tidligere minner jeg har hatt sammen med henne. Så heldig var jeg at jeg fikk ha henne til jeg var 27 år.  I slutten av November valgte jeg å pynte til julen veldig tidlig og allerede 30 November var stuen pyntet og julelysene var tent ettersom vi også hadde juleverksted med alle tantebarna i slutten.

DESEMBER

I Desember har jeg hatt julekalender for leserne mine alle dager fra 1-24. Jeg har også jobbet mye på eldrehjemmet, en jobb jeg syns er så givende og jeg gleder meg til jeg selv får kalle meg for helsefagarbeider. Bloggen gikk over til ny plattform: WordPress og flere av innleggene mine forsvant. Jeg sendte en sint mail til blogg.no men de har enda ikke svart meg på den.  Jeg skrev om mine juletradisjoner, hva som får meg i julestemning, tips til julekjole og tips på julefilmer.  Jeg laget også utrolig gode kanelknuter som jeg delte med dere her på bloggen. Jeg farget håret mitt mørkebrunt og var klar for en ny epoke som brunette. Julaften ble feiret hos svigerforeldrene mine , jeg jobbet hele romjula på eldrehjemmet og vi avsluttet året hjemme hos mine foreldre på nyttårsaften.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *