SEPTEMBER LIST

Categories MÅNEDENS SPALTE

Feire bursdager! I september måned har vi mange bursdager som skal feires i familien, og jeg elsker bursdager! To av tantebarna mine hadde bursdag 3 og 7 september, mens mamma har bursdag 25 september. 

Ta ekstravakter! Jeg elsker virkelig jobben jeg gjør, og det gjør meg så GLAD og kunne hjelpe andre, og så GLAD for mye erfaring jeg får innen for yrket som jeg nå snart skal gå opp til fagprøve og bli helsefagarbeider. 

TV-høst! Høstprogrammene er her, og det er ingenting jeg heller vil enn å pakke meg inn i tepper i sofaen, tenne stearinlys og drikke varm kakao / tyrkisk te med eplesmak. Da skal jeg se skal vi danse, Farmen 2020, jakten på kjærligheten og bloggerne. 

Godteristopp! Prøve å ikke spise godterier i ukedagene (det er dessverre alt for vanskelig), og bare legge godterispisingen igjen til mellom fredag – søndag, spørs helt på når jeg er på jobb. Jeg er jo så innmari aktiv på jobb og det blir mer sofasitting etter jobb enn det burde, så inntil videre bør jeg spise frukt. 

Kino! I september har jeg lyst til å dra på kino, spise popcorn og bacon snacks og kose meg sammen med mannen min. Passer seg kanskje ikke helt inn under punktet jeg skrev over hvor jeg skal slutte med godterispising i ukedagene, men litt kos må vel være lov? 

HA EN FLOTT SEPTEMBER, VI SNAKKES
HAR DERE NOEN PLANER FOR SEPTEMBER? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *