PREPERING FOR A NEW MONTH

Categories Blogg

Hei på dere og riktig god onsdag! September er allerede ved veis ende, og det er like før vi sier hallo til Oktober, den aller fineste høstmåneden om dere hadde spurt meg. Litt forberedelser her på bloggen må til for en ny måned, og kanskje jeg klarer å smekke inn enda flere oppdateringer. Uansett jeg vet jeg har vært ekstremt elendig til å oppdatere bloggen, og som jeg sier kanskje litt for ofte, bloggen er den lille babyen min – det er jeg skriver når det er noe jeg virkelig vil dele noe.

De siste dagene denne måneden har jeg vært bokstaveligtalt på farten 24/7. Så har disse dagene vært spennende på mange forskjellige måter som jeg syns hjemmebasert omsorg er i sin helhet. Jeg virkelig elsker denne delen av jobben hjemmesykepleien gjennomfører. Så med andre ord jeg setter utrolig pris på dette yrket og jeg gleder meg til jeg står ferdig utdannet som helsefagarbeider.

 

HA EN FIN ONSDAGSKVELD

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *