FØRSTE HØSTDAGEN

Categories Blogg

Hallo September! Det er ny måned, starten på en ny uke og enda flere muligheter har åpnet seg for meg. Jeg bråvåknet klokken fem i natt og var egentlig klar for å starte dagen, men klarte heldigvis å legge meg til igjen, å starte dagen noen timere senere, nærmere bestemt klokken åtte. Ellers har jeg vært litt på farten denne tirsdagen, noen små ærender på butikken og ellers ryddet litt på uteområdet. Dessverre kryr det av veps, og jeg er allergisk – så jeg prøver å være forsiktig. 

Håper at alle sammen har hatt en fin start på den første høstdagen, for ja – det er nemlig høst, selvom gradestokken har vært på over 20 grader her hjemme idag. Høst for meg betyr også veldig mye kos, mørkere kvelder, trøttere på kveldene og varm kakao eller te i koppen. Samt ull-plaggene har blitt tatt frem og ligger klar for kalde høstdager. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *