MANDAG IGJEN

Categories Blogg

Denne helgen har fløyet av gårde, kanskje litt spesielt denne helgen – da jeg har brukt hele helgen på jobb på sykehjemmet med både senvakter og langvakt på 13 timer! Dessuten jobben jeg gjør er meningsfylt og samtidig så gjør jeg noe godt for andre og ikke minst sitter igjen med god følelse. Selvom tiden denne helgen har gått fort, så har jeg også fått hatt tid til min aller kjæreste og sammen har vi kost oss med god mat, bond-film og avslapping – det er virkelig noe av det beste.

Så var det mandag igjen, og en ny uke har startet, med mange muligheter som ligger foran meg. Jeg skal jobbe mye på sykehjemmet denne uken også, og det er et av høydepunktet i hverdagen min, ettersom jeg virkelig elsker å arbeide og hjelpe andre. Selvom jeg faktisk gleder meg ekstra mye til frihelgen som jeg skal ha neste helg. Håper dere får en fin start på denne uka her. Klem ♥

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *