NÅ ER ALT TATT

Categories HVERDAG

// INNLEGGET ER IKKE SPONSA 

Dagen idag startet som en helt vanlig dag her hjemme hos oss, og det er slik vi liker det. Frokosten med glass melk ble inntatt, og dagens første gjøremål ble satt på (nemlig vaskemaskinen), så nå er all klesvask vasket, så da ses jeg og vaskemaskinen neste uke igjen. Deilig å få det unnagjort. 

På fredag så var jeg så heldig at jeg fant meg fotbehandling hos Nail Studio Ørsta, så det utnyttet jeg i dag ettersom timen ble bestilt allerede på fredag. Å virkelig .. den kundebehandleren kunne virkelig jobben sin, første inntrykket var at studioet var hjemmekoselig og lite, timen jeg hadde varte i 1 time og 30 minutter og i den var det følgende: Avslappet atmosfære med rolig musikk og aroma, fotbad med havsalt, stell av negler, fjerning av neglebånd, behandling av hard hud og fotmassasje! Merka det var lenge siden jeg hadde gjort noe slikt med beina mine for når jeg var ferdig – så følte jeg at jeg gikk ned en skostørrelse. For dere som bor i nærheten av meg så anbefales virkelig Nail Studio Ørsta på det sterkeste, og dere kan bestille time her på Nail-Studio

♥ VI SNAKKES SENERE ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *