BLE GANSKE FORNØYD

Categories HVERDAG

Så var denne onsdagen også snart kommet til veis ende! Ikke så mye å skryte av om dagen i dag, da den har blitt brukt i sofakroken med strikkepinnene. Fikk en liten ånd over meg og dro frem kamera mitt, og tok noen bilder av katten vår. Jeg ble ganske fornøyd om jeg får si det selv 😉

Resten av dagen gikk som den vanligvis gjør, og det er middagslaging og serie tid sammen med manne min! Vi er snart ferdig med sesong 5, og enda godt er jo det – for vi begge begynner å bli litt LEI av LOST! Nå er det snart tid for å finne sengen, ettersom det er jo mer slitsomt noen ganger å ha fri enn å være på jobb. Noen som er enige? Vi snakkes senere ♥

1 kommentar

1 thought on “BLE GANSKE FORNØYD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *