BLÅMANDAG

Categories HVERDAG

Denne mandagen har vært alt annet enn normal for min del. Hele helgen har jeg hatt nattevakter og i dag skulle være dagen jeg skulle prøve å snu døgnet tilbake til normalen igjen. Det var enklere sagt enn gjort, når jeg kom hjem fra nattevakt, var jeg for det første lysvåken, så spiste jeg litt frokost for å prøve å bli trøtt, mannen dro på jobb og jeg tenkte jeg skulle prøve å sove men til ingen nytte, tok meg så en dusj, for jeg bruker å bli sliten etter god og varm dusj – og da sendte verkstedet melding om at bilen min var ferdig – så da var det å dra å hente den. Når jeg kom hjem igjen, laget jeg middag og etter en stor porsjon ble jeg så trøtt at jeg sovnet på sofaen ganske fort. 

Senere denne mandagen har jeg skrevet en skoleoppgave (ja, jeg har blitt student igjen – nettstudier) og jeg fryder meg av all lærdommen jeg skal ta inn over meg det neste semesteret. Oppgaven er sendt til korrektur hos min søsteren og da er det bare å vente på feedback derfra. Kvelden blir en skikkelig slappfisk kveld med med LOST på skjermen, vi starter på sesong 5. 

♥ VI SNAKKES ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *