I FEBRUAR ØNSKER JEG

Categories Blogg

Heiii Februar ♥ Måneden har egentlig flydd avgårde i en fei, de første dagene. Likevel har jeg planer om å kose meg skikkelig fremover og finne på masse hyggelig. Håper egentlig snart at snøen smelter snart, selvom jeg ser på det som tvilsomt. Det daler litt ny snø i ny og ne, så kanskje det blir noen skiturer på fjellet før den forsvinner helt. Her kommer mine ønsker for denne måneden ✨

ØNSKELISTE FOR FEBRUAR

.. Ta en skikkelig husvask i hjemmet denne måneden. Alt skal bli vasket fra topp til tå. Jeg bare elsker lukten av nyvasket hus og spesielt grønnsåpe. Jeg skulle gjerne ønske jeg hadde tid og kapasitet til å kunne vaske hus hver eneste dag, men den lille gleden i uken der huset lukter som furunål er noe jeg gleder meg til hver uke. 

.. Opprettholde gode treningsrutiner og være flink til å holde meg unna godteriet. Og ikke minst, fortsete me då spise fisk. Nå har vi økt til at vi spiser fisk gjerne 3-4 ganger i uken, og jeg er skikkelig fornøyd med det. 

.. Gjøre ferdig flere uferdige prosjekter som jeg har på strikkepinnene. Jeg har allerede snart fylt opp listen over hva jeg skal strikke fremover, men først må jeg bli ferdig med islender genser til mitt kjære tantebarn og fadderbarn (helst før han fyller 2år i Oktober). Elsker spesielt roen jeg får i kroppen ved å strikke og jeg føler jeg kobler av på den måten. 

.. Opprettholde flere av jentekvelden jeg har hatt med jentene den siste måneden. Vi har det vi kaller “strikkekvelder” siden alle 3 alltid har et strikk på pinnene. Vi bytter på hvem vi er hjemme hos, og det er faktisk VELDIG koselig. Angrer ikke et sekund på at vi opprettet denne form for jentekvelder, samt vi lager alltid god mat til disse kveldene.

.. Planlegge påskeferien. Denne påsken som de fleste andre ønsker jeg å være hjemme sammen med mannen og familien. Kanskje en biltur til det lokale badelandet? skiturer i nærområdene? grilling utendørs? Vi skal også blant annet få besøk av ei av mine bestevenner i påsken sammen med barna hennes. Det kommer til å bli skikkelig koselig. SOM JEG GLEDER MEG!

.. Valentines day er rett rundt hjørnet, og jeg ønsker å gjøre noe for mannen min – et hjemmelaget måltid? en romantisk film? Har dere forslag til en romantisk kveld sammen med mannen, så er jeg åpen for tips.

HAR DERE NOEN ØNSKER FOR FEBRUAR? 

1 kommentar

1 thought on “I FEBRUAR ØNSKER JEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *