EN MULIGENS ARBEIDSGIVER

Categories Blogg

Etter noen fine dager med fri der dagene har gått til rydding av leiligheten og strikking har jeg en laaang arbeidshelg foran meg, eller den begynte faktisk i går tro det eller ei. Jeg elsker denne form for jobb, altså dette med turnus og “shopping” av vakter. Kan ikke beskrive det på en annen enklere måte enn det her.  Dessuten så får jeg ofte spørsmål om hvorfor jeg ikke arbeider i barnehage ettersom jeg er utdannet både barn og ungdomsarbeider og barnehagelærer. Det har bare ikke passet inn med tiden og søknadene har ikke blitt besvart av en muligens arbeidsgiver. Jeg elsker dagene og kveldene på sykehjemmet og jeg er helt ærlig om at jeg gleder meg til jeg får det rette timeantallet slik jeg kan bli helsefagarbeider (som faktisk ikke er så lenge til).  Selvom jeg har 20% fast, har jeg også søkt sommerjobb på arbeidsplassen min og jeg har fått innvilget enda en sommer der.  Slik som jeg gleder meg til akkurat det.

Jeg og mannen hadde oss noen fine dager her om dagen etter arbeidstid hvor vi dro ut å grillet pølser og hadde kvalitetstid og koste oss sammen. Gleder meg til enda flere slike dager med min kjære og kanskje til å med noen venner om de ønsker å bli med oss ♥ Bålbrenning, grilling av pølser og bare roen som følger med er helt perfekt etter endt arbeidsuke.

Ha en fin fredagskveld mine kjære venner ♥ Vi snakkes senere – avslapping før arbeid venter.

1 kommentar

1 thought on “EN MULIGENS ARBEIDSGIVER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *