VEELDIG SPENSTIG

Categories HVERDAG

God mandag, mine venner! Håper helgen deres har vært fin, og at dere har kost dere masse. Idag hadde jeg en grei start på dagen, da jeg klarte å sove over de to første alarmene før jeg i det hele sto opp fra sengen, men så hadde jeg ganske god tid. 
Hverdagen mine er kanskje ikke så veeldig spenstig fra mandag til fredag, siden jeg denne uken er jeg på jobb hele uken
– men jeg synes det er helt greit. Jeg har forresten allerede hatt tid til å ha en god treningsøkt med Karianne på sprek365 og unnagjort flere hverdagslige gjøremål her hjemme i leiligheten som å rydde, ta ut av oppvaskmaskinen og vaske mer klær. 

Vi snakkes senere, nå blir det filmkveld med samboeren som nettopp kom hjem fra jobb! Vi snakkes senere, mine venner! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

HVA HAR DERE GJORT I DAG?

1 kommentar

1 thought on “VEELDIG SPENSTIG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *