BRUDA BLEI LURA!

Categories BRYLLUPSPLANLEGGING

God søndag, dere! Siden sist oppdatering har det virkelig skjedd MYE! Jeg som skrev under sist innlegg at jeg ikke hadde store planer for lørdagen og ikke minst små planer for hele helgen ble snudd opp ned på hodet bare knappe 45 minutter etter at innlegget ble postet, så kom syv av mine nærmeste venner ned igjennom trappen i hekken for å hente meg til noe som skulle vise seg å bli en dag med mange overraskelser, bind for øynene og tullekjøring for å forvirre meg  med bind for øynene. 

Dagen startet ved at de kom å hentet meg, og vi måtte gå gjennom gaten for å komme til bilene som de hadde parkert ved barnehagen i nærheten, og der måtte jeg ha på meg bind for øynene for å kjøre til første stopp som ble frokost hos den ene svigerinnen der gjengen hadde disket opp med en god frokost for å starte dagen skikkelig før neste stopp som ble en time med body balance hvor hele kroppen ble tatt i bruk under timen på Stamina ( har forresten gangsperre i HELE kroppen). 

 

Deretter gikk turen videre til Stryn der det ble litt titting i butikker på både Skogstad og Moods of Norway også selvfølgelig måtte de ha meg opp på den rosa traktoren til Moods of Norway, var egentlig ikke vanskelig å be der da jentene vet jeg elsker ROSA! 

 

Etter å ha vært en stund i Fagre Stryn måtte jeg ha på meg bind for øynene til neste destinasjon selvom jeg ikke hadde noe anelse om hvor vi var før jeg fikk tatt av meg bind for øynene – så ble jeg ekstremt overrasket ettersom vi skulle opp til Loen Skylift, og det var rett å slett en helt fantastisk opplevelse. Jeg har ikke ord på hvor fantastisk det var å være der og spesielt sammen med denne gjengen. Jeg har hatt planer om å dra ditt tidligere men har aldri hatt tid før NÅ. Vi spiste et et bedre måltid på Hoven Restaurant, og burgeren der var ekstremt god: Hoven Burger. 

Deretter ble det ned igjen til bilene for en enda lengre kjøretur (trodde jeg) – før vi landet på Alexsandra Bad og Spa for en dypp. 

Etter en god stund her, trodde jeg egentlig ikke at det kunne bli bedre enn det alt hadde vært gjennom hele dagen, og vi satt oss i bilene igjen. Jeg fikk bind for øynene like før vi kom til rundkjøring i Stryn, der svigerinnen min tok minst 10 runder rundt for å forvirre meg fra hvor vi kom til å kjøre videre. Det jeg ikke ante var at vi havnet tilbake i Ørsta oss den ene av svigerinnene mine som bor der. Samt når jeg først kom inn hjemme hos henne kjente jeg meg igjen selv med bind for øynene. Noe som var overraskende for henne at jeg faktisk kjente eg igjen uten å se. Til den andre bilens overraskelse hadde jeg hatt bind for øynene helt siden jeg forlot Stryn. Hele dagen ble avsluttet med at den ene bestevenninnen mine kom å hang sammen med oss, noe jeg ble ekstremt glad for (hun er forresten ikke på noen av bildene). Jeg har hatt en helt fantastisk dag fra morgen til kveld, og det var egentlig litt spennende, å egentlig ikke vite hvor vi skulle hen. Tusen takk for en fantastisk dag jenter! Dere er verdens beste! 

 

HAR DU VÆRT I UTDRIKKINGSLAG? 
HAR DU VÆRT BRUD? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *