MER ELLER MINDRE

Categories HVERDAG

Det ble dessverre bloggfri igår ettersom tiden gikk mer eller mindre fra meg og jeg er vel heller ikke noe bedre i dag – når jeg oppdater dere så sent som dette. Dessuten tenkte jeg at det var bedre med et innlegg og med litt lyd fra meg om dagen(e) ♥ Uansett igår var jeg på skolen fra 08:15 – 15:00, hvor vi arbeidet med gruppearbeidet som vi skal fremføre i slutten av måneden. Samt at når jeg kom hjem, var det å sette igang med forberedelser og rydding til familien skulle komme på taco utpå kvelden. 
Da var allerede tirsdagen godt brukt opp, som regel bruker jeg å blogge til dere, mens jeg sitter på ferga på vei hjem til Volda.

Uansett dagen idag har vært delvis produktiv, første halvdel av dagen har jeg vært på arbeid – jeg bare digger jobben min! Når jeg kom hjem fra arbeid var jeg en svipptur ut i Fosnavåg for å levere brudepikekjolen og litt forskjellig til bestevenninnen min. Når jeg kom hjem etter å ha vært der, skulle vi dra å se på lokalet som vi skal ha bryllupet vårt, ettersom jeg gjerne ville se det. 
Nå derimot har vi nettopp kommet hjem, skal se en film og ta kvelden når filmen er ferdig. Vi snakkes kjære venner.

HVORDAN HAR DAGENE DERES VÆRT? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *