Tusen takk for støtten jeg fikk ..

Categories HVERDAG

På mitt forrige innlegg skrev jeg mye personlig, også ting jeg ikke nødvendigvis hadde trengt å skrive, men ting jeg likevel tok med. Jeg var veldig usikker på hvordan de fleste kom til å reagere , men det fikk jeg fort erfare at det kom bare støttende meninger og ingenting negativt. Jeg følte det var på tide og poste “min historie” ettersom den også hadde ligget på utkast i minst 2 år, og jeg følte meg virkelig ikke klar til å poste innlegge før i går. Satt der med enkelte tanker “hvordan kommer dette til å gå?” “Kommer jeg til å få negativ tilbakemelding?” “Eller hvordan kommer de til å reagere?”. Jeg publiserte også innlegget på facebook, og rundt omkring til enkelte av mine chattvenner på facebook. Tilbakemelding jeg fikk var alt annet enn hva jeg trodde kom til å skje. Dere støttet meg!

1 kommentar

1 thought on “Tusen takk for støtten jeg fikk ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *