good morning!

Categories HVERDAG

Hei og god morgen!  Vel, i dag er det lørdag, men det føles som det har vært søndag i flere dager nå. Har bare slappet av de aller siste dagene uten om når jeg har vært på jobb, men det er hvertfall utrolig deilig. Forresten så stod jeg opp for en liten stund siden, og nå sitter jeg her og spiser frokost. ♥ FERIE ♥ og jeg har bare på meg  koseklær og sminkefritt ansikt i dag, ekstremt deilig! Skal jobbe ikveld også, så har jeg fri resten av året, så det blir ekstremt deilig med familietid og kjærestekos.


Foto: Hanne E. Lia , Objektiv : Canons EF 50mm (portrettobjektiv)

Edit: Innlegget skulle vært postet før idag!  Men måtte fyke avgårde på jobb tidligere enn vanlig! 

2 kommentarer

2 thoughts on “good morning!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *