Mine nyttårsforsetter 2013

Categories HVERDAG

 Ikke spise unødvendig usunn junkfood.

 Få langt og sunt hår.

 Prøve å begynde å trene (igjen)

 Få bra karakterer og være flink på skolen

 Bruke penger på en ting jeg virkelig vil ha i stede for å bruke masse penger på småtteri som aldri blir brukt uansett.

 Legge meg tidligere, så jeg ikke er så trøtt på skolen.

 Spise sunnere.

 Være med venner og være sosial. 

 Gjøre bloggen interessant både for meg å mine lesere.

 Være mye sammen med familien og kjæresten min.

 Tjene penger og jobbe sammen med hærlige kollegaer.

 Ta MASSE bilder

 Ikke bry meg om hva andre syns, og gjøre det JEG vil gjøre, uten at noen skal ødelegge det.

 Ha masse outfits

 Være positiv

 Smile mer.

 Ta mer initativ

1 kommentar

1 thought on “Mine nyttårsforsetter 2013

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *