Hvorfor er jeg en blogger?

Categories HVERDAG

Ofte får jeg spørsmål om hvorfor jeg blogger, og det er et spørsmål som de fleste bloggerene får. Alle svarer sikkert det samme og da sier de fleste at de blogger fordi det er morsomt, at de liker å skrive og få tilbakemeldinger fra leserne sine, jeg må nok si at jeg svarer akkurat det samme som alle andre. Men når jeg tenker på det , hvorfor i alle dager blogger jeg? 

Jeg elsker å blogge. Det har vært en del av meg siden jeg var 16år, og jeg elsker å skrive og ta bilder. Vi bruker mye av fritiden. Jeg som blogger må ta bilder, og de må helst ha god kvalitet. Også skal jeg skrive bør det være interessant og humoristisk så folk skal lese akkurat MIN blogg. Også er det en god fordel at du har et fint design, som er oversiktelig. Også er det jo det å finne ut hva man skal blogge om. Men så er  blogg.no super, og en hobby som egentlig starter først som et tidsfordriv. 

 

Forhandsskrevet innlegg – er nok på jobb folkens!

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvorfor er jeg en blogger?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *