Tilbakeblikk i 2012 Del 2

Categories HVERDAG

Juli var jeg først på cafe sammen med bestevenninen min Kornelija, og jeg drakk svart kaffe for første gang, noe som jeg ikke kommer til å drikke igjen. Fikk også Macbook Pro “13”. Dro på sommerferie og overnattet på Kvam første natten deretter campet vi rett utenfor Fredrikstad, så var knappe 30 minutter unna svenskegrensen, hvor det var en utrolig varme, var på ferie på sørlandet. Før vi dro på sommerferie var vi og fikk fikset hybel til meg og søsteren min i Volda, siden begge skulle gå skole der til høsten, må si det er utrolig hærlig og stå opp morningen når du bare har max. 10 minutter å gå til skolen. 

August er måneden for skolestart , og jeg hadde første skoledag 20. August  sammen med søsteren min siden begge begynte på samme skole denne høsten, og jeg er ikke redd for å si det jeg går opp igjen siste året ikke fordi jeg må – men fordi jeg vil. Første skoledag gikk lekende lett og det var helt fantastisk, kom i klasse som skulle vise seg å være verdens hærligeste gjeng og studere sammen med. Har det aldri kjedelig i klassen , er alltid en eller annen medelev som kommer med dagen gullkorn. Yuliya kom også tilbake til Norge – og det ble flere hærlige jentekvelder sammen med henne og Frida, helt uforglemmelige. Hadde også fjelldag med skolen (egentlig så hater jeg fjelldager mer enn alt annet, men hadde en motiverende kjæreste som mente jeg burde gå på fjellet) , så jeg og søsteren min dro på Europris og handlet fult utstyr, siden vi hadde alt utstyret hjemme hos mamma & pappa. Hadde også en søt liten nabo på besøk (katten til naboen).

September startet på en lørdag så hadde arbeidshelg på Resturang Fosnavåg Brygge, og hadde også kvalitetstid med kjæresten min, som jeg da ikke hadde sett på en hel uke. Jeg fortalte også at jeg hadde to søndager i uken, siden vi fikk utdelt timeplanen første skoledag i august – og jeg som går vg4 allmenn påbygging for dem med fagbrev, så har jeg mange fritimer siden jeg ikke har gym eller engelsk. Var også på byen med de søteste jentene mine Frida og Yuliya, og vi spiste en hærlig middag på Resturang Fosnavåg Brygge. 

Oktober er over å da er det på tide for en oppsummering av den fineste måneden, for er mye som skjedde og det er høst ♥ Måneden startet først med et besøk hos tannlegen, og kom ut derfra med resultatet NULL HULL! Jeg fikk også utrolig god kontakt med Trine som går i klassen min. Hadde også høstferie fra skolen, så var hjemme i 1 uke. Jeg ble også et år eldre (21 år) og feiret både bursdag og 1 års dag med kjæresten samme dag (6.okt). Jeg har jobbet mye på Resturang Fosnavåg Brygge sammen med hærlige kollegaer. Hadde en fin høstferie med mye jobbing og kjærestekos! Jeg var også hos brilleland i Ulsteinvik for å sjekke synet og kom ut igjen med briller, må si Brilleland på Amfi ga god service, et stk. fornøyd kunde. Vi feiret også bursdagen til to av guttene i klassen min, med kake som ble laget av guttene selv. Feiret dagen til lillesøster (26.okt). I begynnelsen av den siste uken av oktober, var jeg ute sammen med kjæresten min og spiste et kjempe godt måltid på Elmirs Resturang og kaffebar. Oktober har til all forventning vært en perfekt måned sammen med kjæreste, familie og venner.

November så gikk jeg inni et samarbeid med sunglasses shop, hvor de selger solbriller. Jeg laget også min første videoblogg etter at jeg fikk macbooken min, jeg laget en film “hvordan endre dock på macbook”.  Jeg fortalte også dere at jeg hadde instagram, noe som jeg også har hørt at de kan komme til å selge bildene dine dersom du poster noe der fra Januar 2013. Jeg ble hekta på rundstykker, og måtte kjøpe de fra europris for at de var de beste, og avsluttet en av de siste dagene i måneden med klassen ved å se the notebook. 

Desember har vært en stressfull måned, det har ikke vært nok tid til å kunne slappe av i juletiden for min del, jeg har jobbet mye selvom det har vært helt greit. Jeg har vært sammen med både familie og kjæresten min også. Hadde årets julekaldender gående på bloggen – noe som også kommer neste år! Ellers har jeg vært på skolen, hatt både prøver å tentamener, samt uttalige mange skoledager med film og kos. På julaften fikk jeg alt jeg ønsker meg + mer. Fikk verdens nydligeste smykke med kjæresten, jeg elsker det! Det har vært så utrolig godt med juleferie å være hjemme i nesten 2 uker uten å måtte tenke på skolen.  Nyttårsfeiringen håper jeg også bli super, det kommer selvfølgelig i eget innlegg.


Foto: Hanne E. Lia

HVORDAN HAR DITT ÅR VÆRT? 

3 kommentarer

3 thoughts on “Tilbakeblikk i 2012 Del 2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *