GODT NYTTÅR!

Categories HVERDAG

Hei dere! HÅPER DERE HADDE EN FIN NYTTÅRSFEIRING IGÅR! ♥ Det hadde jeg! Jeg feiret med familien + kjæresten min. Elsker familien min! Idag våknet jeg opp med et smil – vi er jo i 2013, wohoo! Dette året skal bli et så mye bedre år enn 2012, gleder meg! 

Overnatt til kjæresten i natt, siden vi drakk både champanje og rødvin igår kveld for å feire det nye året, jeg er så fornøyd!  Anyways skal snart hjem til familien – å da blir det middag og nyttårskos! Men det kjipeste er faktisk at det bare er 2 dager igjen til skolestart…

Tok ikke mange bilder med speilrefleksen, bare noen av meg og familien. Fortell meg om din nyttårsfeiring? Hadde dere en fiin kveld? 

4 kommentarer

4 thoughts on “GODT NYTTÅR!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *