Tilbakeblikk i 2012 – Del 1.

Categories HVERDAG

Januar var en ganske fin måned, selv til hvor kaldt det faktisk var, og jeg var også sengeliggende i 4 dager … ellers var til videregående i ulstein og ålesund for og høre om tilbud om de forskjellige tilbudene de forskjellige høgskolene og universitetene rundt om i landet har og tilby. Hadde også temadag med russen på skolen. Ellers tok jeg en god del bilder av meg selv, spesielt mens jeg satt å ventet på at søsteren min skulle bli ferdig på skolen, siden jeg hentet henne de dagene jeg sluttet kl. 14:00 på skolen. 

Februar blogget jeg mest om mote og klær som var favorittene + de som fasinerte meg, hadde også en ny temadag med russen å denne gangen hadde vi tema:  Karnevalkostyme. Hadde også en god del brun og blid konkurranser, siden jeg i 2011 ble sponset av Brun og blid med solkort, soltatto, hansker og neglefiler. Bloggen fylte også 3 år den 8. Februar siden jeg har så fine lesere! Var også en god del på Elmir´s Kaffebar og grillresturang med kjæresten – stamgjester vet dere. De serverte verdens beste brownies. Naam! Var også en del sammen med både Michelle og Frida, utrolig koselig siden det var svært lenge siden jeg har vært med dem, koselig!


 Mars gikk dagene mest til skolearbeid, og komme i mål med alt som skulle gjøres itillegg til jobb å kjærestekos med min kjæreste. Var også på frisørbesøk i begynnelsen av Mars, og da gikk jeg fra brunette til rødhette, hehe! Var utrolig fornøyd med hårfargen, og det passet så til det lange håret mitt (såååå … jeg savner den lange håret mitt). Hadde også temadag med russ i mars også, og da var temaet: yrke og jeg kledde meg ut som servitør, hadde på meg jobbuniformen min, og var klar til å servere, hehe.

April hadde jeg en veldig hærlig måned både med familien og kjæresten min, fikk også roser med han når han kom på besøk, har jeg ikke verdens beste kjæreste? Russetiden nærmet seg også – jeg gjorde klar russeklærne mine og var klar for feiring, og denne russefeiringen skulle vise seg å være den beste russefeiring. Jeg ble også sponset av Dream Exstension, god kvalitet på håret, men kan ikke si jeg ble så fornøyd i ettertid – ettersom de aldri sende premien som jeg skulle gi til ei heldig jente, siden de sa ja til at jeg kunne ha en konkurranse her på bloggen. Det var skikkelig NEDTUR! Pappa hadde også bursdag så det ble familieselskap med pizza fra elmirs og besøk av kjæresten. I slutten av måneden hadde vi russedåp og det var starten på en hærlig russefeiring. Fantastisk! Hadde også en “makeover” sammen med Frida på N.H. Lied, søteste Helen Sævik var den som sminket meg, og du er så utrolig flink! 

Mai var en helt amazing måned, hadde russetid sammen verdens hærligeste russgjeng og klasse, fant på mye sprell sammen med vennene mine, og vi gjorde kjempe mange knuter, var opptatt flere timer om dagen bare for å gjøre en eller flere russeknuter. Vi var en liten gjeng – meg , broren min, Lene og Henrik. Jeg var også edruruss , og russefeiring var fin. Mange bilder fra den mnd, var vel den eneste mnd jeg tok med kamera mitt på skolen også. Hadde en uforglemmelig russetid og avsluttet den med frokost hjemme hos bestemoren til Lene, ei søt og snill dame som hadde disket opp med kjempe god frokost. Kongefamilien var også besøk i Fosnavåg 🙂

Juni var tiden for skriftlige og muntlige eksamen, hadde skriftlig hovedmål og kom oppi trekkfag nynorsk – hadde også naturfag muntlig i trekkfag, ble utrolig glad når jeg kom opp i Naturfag , favoritt faget mitt! Fikk sommerferie før alle andre, og det var hærlig med ekstra sommerferie – siden jeg også skulle ha full jobbhelg under maritime sommerdager, så det var en gledelig nyhet både for meg og de på jobben. Etter maritime sommerdager var jeg skikkelig utslitt, og sov dagene etterpå uten om jobben og bloggingen. 12. Juni gjorde jeg det største sjokket som jeg angrer på den dag i dag, jeg hadde bestilt time hos frisøren og klippet håret mitt sykt kort, også fordi det var utrolig slitt og det trengte, men jeg savner det virkelig!

DEL 2 JULI – DESEMBER KOMMER SNART

1 kommentar

1 thought on “Tilbakeblikk i 2012 – Del 1.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *