261012

Categories HVERDAG

Hei og god kveld dere! Har akkurat spist taco sammen med familien, noe som vi egentlig gjør hver helg enten fredag eller lørdager. Åh, det er så utrolig godt med helg akkurat nå, skal selvfølgelig ikke likke å slaske på sofaen hele helgen siden jeg skal jobbe på Fosnavåg Brygge, noe jeg gleder meg til. Har også spist mamma´s gode sjokoladekake, siden søsteren min fyller 16 år idag, så må det feires med kake og besøk av min kjære farmor, og ute er herjer snøstormen, noe som er koselig, siden jeg er inne å ser Norske Talenter. Hehe 🙂

 

Forresten tusen takk for alle kommentarene dere har postet her på bloggen de siste dagene, dere er best! ♥

 

Fotograf : Hanne E. Lia

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *