søsteren min!!

Categories HVERDAG

Gratulere med dagen, Hanne Elisabeth! I dag har lillesøsteren min bursdag, og hun er verdens beste søster og jeg er kjempe glad i henne! Hun er en av de beste personene jeg kjenner og er alltid her for meg uansett hva. Jeg er kjempe glad for at du er søsteren min og du skal vite at du betyr utrolig mye for meg, dette skoleåret bor vi også sammen på hybel noe som kan gå både opp og ned, men hun har blitt en av mine bestevenner! Vi kommer til å holde sammen uansett hva og vil bare si at jeg er kjempe glad i deg og gratulerer med dagen og håper du får en kjempefin dag både på skolen og hjemme.

 

Gratulere min kjære lillesøster med bursdagen , bloggen hennes finner dere her

1 kommentar

1 thought on “søsteren min!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *