one of the good days ..

Categories HVERDAG

Hei dereee ♥ weho, mandag! Denne var faktisk en av de bedre. Fikk sove lenge – og har kost meg skikkelig på morningen, som dere vet har jeg ALLTID fri på mandager fra skolen (vg4-elev). Er så utrolig deilig faktisk sitte hjemme uten fravær. Den dagen som viste seg og være den aller værste skoledagen i uka har blitt forbedret 100%. Den værste skoledagen i år er nok Onsdag …

 

Idag har jeg brukt dagen til avslapping, vasking og pakking for skal ta bussen til Volda om ikke så alt for mange timer – men inntil da skal dagen nytes! Denne helgen har vært ganske fin, har vært på jobben og har kost meg sammen med kjæresten og familien, deilig! Liker helger! Vi snakkes når jeg har kommet til Volda, har et par spennende innlegg på lager for dere lesere ♥

 

 


 

Hva skal dere gjøre i dag?

4 kommentarer

4 thoughts on “one of the good days ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *