At school …

Categories HVERDAG

Hei dere! Jeg vet bloggingen min de siste dagene har vært rææva, men formen min har ikke vært verdens beste de siste dagene, så da har jeg rett og slett glemt bloggen litt. Har også sittet på en og samme plass de to siste kveldene her på hybelen. Vi må virkelig elske skolearbeid, for og faktisk klare å gjøre lekser og innleveringer utenom skolentiden. Er ferdig med alle lekser.

Akkurat nå sitter jeg på skolen, har frtime fra 9:45 til 11:40. Har heller ikke lekser og jobbe med så da ble det blogging for dere ♥ Har jeg fortalt dere at jeg har verdens beste klasse? Har det gøy med jentene i klassen, men guttene er også noe for seg selv … 
Skoledagen min er ferdig 14:10 i dag, er så hærlig og slutte 1.time tidligere på fredager enn fra tirsdag – torsdag. Liker det virkelig!

Ha en fin fredag såå langt , kos dere kjempe mye folkens!

1 kommentar

1 thought on “At school …

  1. så flink du har vært med leksene da! 😀 Alltid en god følelse når man har gjort det man ska gjøre, også kan man bare slappe av! Sitter selv å jobber med lekser nå, selv om tusen andre ting frister! ;p Håper du får en fin helg 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *