Spotify-listene mine

Categories HVERDAG

Har fått en del spørsmål om jeg kan legge ut listene av sangene jeg hører på spotify. Jeg har ikke noe abonnoment , jeg har egentlig ikke spesielle lister siden jeg bare merker listene med “2010”, “2011”, “2012”, “Herøy Gospel” & “Christmas”. Spotify blir mest brukt når jeg er hjemme hos foreldrene mine og når jeg gjør leksene mine på hybelen, selvom jeg har hørt det er lurt og høre på klassisk musikk når du gjør lekser, for da husker en enda mer enn hva du gjør når du hører på pop-musikk (min favoritt), heh.

Trykk på årstallene for å komme til de forskjellige spillelistene 🙂

 

 2012  2011 2010

Har du en spotifyliste du ønsker og dele med meg og andre? Skriv den HER!

2 kommentarer

2 thoughts on “Spotify-listene mine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *