Forandring?

Categories HVERDAG

Jeg har snart i over 6 mnd vært rødtopp, og har nå lyst på en forandring – vil tilbake til den som er lik den orginale hårfargen, heh. Selvfølgelig så har jeg ikke hatt den orginale fargen siden før jeg konfirmerte meg i 9.klassen og det begynner og bli flere år siden, da var jeg 15 og nå er jeg snart 21 år. Tiden går egentlig veldig fort om jeg tenker akkurat det. Jeg har hatt flere farger opp gjennom alle disse årene med eksprimentering om hårfarge, men den siste tiden har jeg ønsket en forandring med håret mitt, og selvfølgelig så er det mulig for dette, men da gjør jeg det hos en proff frisør og min favoritt frisør hjemme. Im not so crazy 😉

Jeg har også prøvd å være blondine, men har ingen av de bildene tilgjengelig nå. Men har dere lyst å se de bildene? 

Å jeg må virkerlig si jeg savner det lange nydelige håret mitt, etter og ha håret kort i noen måneder nå! 

1 kommentar

1 thought on “Forandring?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *