Deilig start på uken

Categories HVERDAG

Hei dere! Idag har det vært utrolig herlig egentlig, men det regner så utrolig mye og er så grått ute, og jeg har varmere klær ♥ ♥ ♥ Jeg er egentlig veldig glad i høsten, men det kan bli litt for mye i blandt. Spesielt nå hvor vinden holder på så det blir  STORM! …

Jeg ringte jobben tidligere i dag og bestilte 2 focaccia (favorittmaten min på arbeidsplassen) og mamma hentet dem så vi ble sittendes og kose oss med focaccia og ghost whispers, deilig start på uken sammen med mamma ♥

Nå har jeg nettopp kommet tilbake på hybelen i Volda, og en ny skoleuke venter på meg, kommer nok til å bli en like bra skoleuke som de andre. Men denne uken derimot skal vi vist ha matteprøve og jeg skal prøve å konsentrere meg veldig om den, selvom jeg er like sur som en apekatt som ikke får bananen sin fordi vi ikke får bruke kalkultator på prøven = jeg er fortapt.

Resten av kvelden blir vel bare avslappning og lese lekser. Hvilke planer har du for kvelden?

8 kommentarer

8 thoughts on “Deilig start på uken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *