This weekend ..

Categories HVERDAG

Heisann! Rakk ikke å blogge igår, var ikke hjemme fra fredag til lørdag for da sov jeg borte, ettersom jeg hadde vært ute på fredagskvelden med bestevenninnen min, Julia og vi drakk og koste oss litt på Fosnavåg Brygge, vi hadde en fantastisk kveld.

Dro hjem veldig tidlig på lørdagen, men var tilbake i sentrum omtrent 2. timer senere, siden jeg var hos kjæresten min fra 12-16. 

Senere på kvelden kom kjæresten min på besøk her og spiste taco sammen med meg og familien min, det var utrolig koselig og vi ble sittendes ute og prate helt til vi fikk et strømbrudd på omlag 10 minutter, noe som egentlig gjør alle ble helt hjelpesløse. Men helgen ble bedre enn forventet og det var utrolig koselig og være med både venner, familie og kjæresten min ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Har dere planer for dagen? 
Hvordan har helgen din vært?  

1 kommentar

1 thought on “This weekend ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *