Grusom mail, sjekk det selv!

Categories HVERDAG

Jeg ønsker og advare både jenter og gutter men spesielt jenter i alle aldere ( for har aldri hørt om gutter som får slike mailz). 
Jeg ble selv svært overrasket over denne mailen, selvfølgelig så kan en ikke være 100% sikker på at du en gang ikke får en slik mail, siden du har egen blogg og du bestemmer hvilke bilder du legger ut, men det er ekkelt å tenke på, og jeg syns dette var GRUSOMT! Spesielt også når denne mannen skriver at han vet jeg har kjæreste og han legger ikke skjul på dette heller i mailen.

Jeg hadde tenkt å bare la dette ligge, men selvfølgelig så er det ikke kjekt for verken meg , mine blogglesere og andre bloggere. Selvfølgelig så bør vi ikke legge ut hvilke som helst bilder, og jeg er ikke den som legger ut alt for “groteske” bilder av meg selv, jeg er den mer forsiktige personen, for har vært borti slike mail tidligere også. Har du opplevd noe liggnende før?

Dette er selvfølgelig ikke en av de beste mailene jeg har fått i min bloggperiode!

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Grusom mail, sjekk det selv!

  1. Nei offa meg!!! :O
    Håper du har blokkert ip adressen has, og raportert det.
    Desverre finnes det mange eklinger der ute ja…
    Har heldigvis ikke fått slike mailer, bare positive hvor de vil sponse med klær etc, de større kjedene.

  2. Oj, oj, OJ! Nei, fysj, så grusomt! Krysser fingrene for at denne fyren holder seg langt, langt unna hele bloggnorge i nærmeste framtid… du får rapportere det og blokkere Ip’en ja, som jeg ser en annen har skrevet her. Dette skal du slippe å oppleve!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *