finnes ikke noe bedre enn hjemme

Categories HVERDAG

Har vært hjemme hos mamma og pappa i helgen ( samme som alle andre helger), men det finnes ikke noe bedre enn hjemme ♥ Har også vært på jobb + har vært med venner og bare hatt det koselig. Avsluttet helgen med at jeg deltok på babyshower igår. 

I dag har jeg bare slappet av hjemme + har vært en tur innom sentrum for litt småhandel (kommer dagens innkjøp) + matvarer … Okey da, mamma spanderte maten så det kjøpte altså ikke selv. Senere kom kjæresten min å hentet meg og kjørte meg til Volda, verdens beste kjæreste ♥ elsker deg! Gleder meg allerede til å se han neste gang (til helgen?). Innkjøp senere ikveld.

Vi snakkes alle sammen! Jeg er tilbake på bloggfronten – hadde en “liten” bloggpause.

5 kommentarer

5 thoughts on “finnes ikke noe bedre enn hjemme

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *