lekser lekser lekser …

Categories HVERDAG

Heisann! Rakk dessverre ikke å blogge igår siden jeg måtte pugge til naturfagprøven jeg hadde i dag om økosystemet, gikk greit. Fikk gå en time tidligere fra skolen, siden vær eneste onsdag er vikarlæreren dobbel booket i en annen klasse, liker ikke historie. Men det er dessverre ikke faget sitt feil, det er nok læreren som læreren som skal lære oss. Har ikke hatt skikkelig time enda ….

Når jeg kom hjem fra skolen så hoppet jeg mildt sakt oppi joggebuksen,  det er ikke noe som er bedre når du har full arbeidsplan. Vurderer faktisk å begynde med egen studier for historie, for vil gjerne ha en karakter jeg er fornøyd med.

Hva er planen din for i kveld?

2 kommentarer

2 thoughts on “lekser lekser lekser …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *