sliten og død

Categories HVERDAG

Heisann! Rakk ikke å blogge verken går eller tidliger i dag.  Skolearbeid står i kø utenfor døren. Men er student så det må gjøres! Jeg føler meg egentlig fullstendig sliten og død. Kom tilbake til hybelen etter skolen kl. 15 og gikk en liten tur ned i volda sentrum på spinneriet for kjøp av ulike medisiner (hostesaft, ørepropper, nesedråper ++) , her skal jeg virkelig bli frisk i en fei 🙂 

Jeg haterhaterhater virkelig og være syk, forkjølet og tett i nesen. Det skjer alltid i starten av et skoleår, og jeg liker det ikke.

Gamle bilder , men savner virkelig de dagene der. Hvor jeg var helt frisk og det var et fantastisk vær.

Hvordan har dagen din vært?

7 kommentarer

7 thoughts on “sliten og død

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *