Amfi MOA

Categories HVERDAG

God morgen ♥ har for ikke så lenge siden kommet tilbake fra Amfi MOA med familien, tok oss en impulstur idag istede for været ikke var bra idag. Fikk kjøpt meg noe fint, pluss jeg fikk skaffet meg en magic mouse for macbook, måtte ha meg en for å kunne spille sims 3 (poor excuse), hehehe! Kjøpte meg en sort genser fra gina tricot , en stilig topp fra HM og en pysjamas (snoopy) fra HM. Møtte også bestevenninna mi fra Ålesund, Maya. Long time – no see! Hadde det utrolig kjekt sammen med henne, og håper det ikke blir lenge til neste gang, just love that girl! ♥

… Hadde ikke med kamera, siden det ble på impuls og jeg ble dratt nesten rett opp av sengen!

( … bilde er fra turen ved svenskegrensen)

11 kommentarer

11 thoughts on “Amfi MOA

  1. va kjempe kjekt å møte dej også, bestevenninna mi <3 å det må ikkje bli so lenge til neste gang... gla i dej søta 😀 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *