slik går det no om dagan ..

Categories HVERDAG

Sov enda lengre enn hva jeg gjorde i går, utrolig deilig! Men nå skal jeg ikke snakke om sovevanene mine, ofc så var jeg da våken til 03:00 inatt. 
Det er ikke akkurat det mest positive, men jeg ble liggende på å se på greys anatomy sesong 8 på ei engelsk side som jeg hadde fått vite om av naboen min. Tusen takk for tipset ang. den nettsiden, den er virkelig super og se serier på! Men for å bare fullføre om sovingen jeg sov til 10:30.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra byen med mamma og søskene mine, litt små handel for dagens middag og bror som skal lage focaccia brød. Jeg pantet også flasker for 140 kr, selvfølgelig så drikker jeg enten mer brus eller kjøpevann i og med at vannet her ute er så ekkelt at jeg blir syk bare jeg drikker det. Så skal jeg noen gang få mulighet til å drikke vanlig vann fra springen bør de fikse vannet RASKT! Men jeg bestemmer ikke det.

HVORDAN ER DAGEN DERES I DAG?

1 kommentar

1 thought on “slik går det no om dagan ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *