17.07.2012

Categories HVERDAG

Deilig å få sove lenge (utrolig deilig) har ikke sovet så lenge på (husker ikke) men våknet ikke før 09:30 istedefor 07:30. Virkelig avslappende! ♥ Deler av dagen tror jeg egentlig kommer til å gå til vasking, rydding og avslapping. Egentlig så er det ikke så mye å gjør, noe som er kjedelig! Har også tenkt å se ferdig sesong 7 av greys anatomy, jeg bruker stortsett og ligge våken hele natten og se på greys, men det gjør jeg ikke lengre, hehe!

HVA SKAL DERE I DAG?

33 kommentarer

33 thoughts on “17.07.2012

  1. sv: Jo brun 365 er betakaroten, men denne typen skal vist gjøre deg brun uten at du trenger å sole deg. Den andre pakken som reklameres før paradise hotel, den må man ta sol med. 🙂
    æ må si du er heldig som kan sove lenge! Hadde selv ikke takket nei til sånt, men har man jobb så har man jobb. :/

  2. anastassiadach: Er bare ut denne uken her jeg kan sove lenge siden jeg starter på jobb tirsdag i neste uke , så jeg prøver å nyte det så godt jeg kan. Ikke så enkelt heller egentlig når jeg har lyst å være med kjæresten som jobber og muligens er sliten når han kommer fra jobb , og da gjør det til at sover hele dagen og ikke har så mye tid til meg .. :/

  3. Saggyy.. Legg meg til som venn: hehe, hadde du hatt flere skulle jeg gjerne kjøpt av deg 😛 Har så lyst å reise på JB konsert .. 🙂 Men så er jo bilettene så steindyre!

  4. SV; ja er enig, koster jo alt fra 42000 til 2000, måtte betale min for 2000 kr så… men vet ikke om jeg får så mange som jeg må ha med i konkurransen min før jeg kan sette den ut, så derfor må 100-200 legge meg til før jeg legger ut noe konkurranse på min nye blogg siden vist ikke vet jeg aldri om jeg klarer dealen min og legger ingen meg til, så vil de heller ikke at jeg skal ha JB konk 🙂

  5. Saggyy.. Legg meg til som venn: Du klarer det om du vil, jeg mener du kan lage konkurranse innlegget ditt, så skriver du overskriften “Vinn Justin Bieber bilett” åso poster du en bloggshout, for de fleste som er på blogg er beliebers og da får du gitt den ut til den som er en heldig vinner, det er ingen som legger merke til at du gir ut en JB bilett dersom du ikke skriver det utover hele blogg.no

  6. Saggyy.. Legg meg til som venn: hmm .. da er det ikke så enkelt. Men om du velger å selge den får du solgt den for det er en eller annen der ute som gjerne vil ha biletten du sitter på, hadde du hatt 3 biletter så hadde jeg betalt prisen.

  7. Keths!: Heldig du er, jeg har snart sett ferdig alle sesongen av greys .. mangler bare 8 men den har jo ikke kommet ut enda xD haha .. Men skulle ønske jeg kunne se filmer med kjæresten min som både jeg og han likte ikke bare filmer han liker xD altså jeg ser ikke problemet i å se filmer han liker , men det er bare slik det er ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *