mobilkorte!

Categories HVERDAG

Heiii! Rakk dessverre ikke å blogge før vi reiste, så var egentlig ikke spesielt våken når jeg pakket ned mac´en.  Har brukt flere timer i bil, men har hatt musikk på øret og macen har vært oppe av og til for å sjekke internett forbindelse, dessverre ble jeg tom på mobilkorte pga at jeg valgte å bruke WI-FI internetten min, og det gjorde meg automatisk tom på korte, for fikk melding om at saldoen var under 15 kr. Det ser egentlig hvor lite smart jeg er! hehe.  

Edit : skrev isted at jeg ikke fikk bilder i innlegget , men det ordnet seg ettersom jeg flyttet meg ut og ble sittende utenfor resepsjonen og styre for meg selv. Har en god stund igjen med levetid på macen, så blir vel muligens og sitte her dersom myggen ikke har bestemt seg for og angrepe meg mer enn nødvendig. Det er forresten 21 grader og null sol, så dette er HÆRLIG!

HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT I DAG?

5 kommentarer

5 thoughts on “mobilkorte!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *