myggstikk!

Categories HVERDAG

Akkurat nå sitter jeg på verandaen og blogger for dere, skal snart tilbake på hytten for mer familiekos ♥ Har rukket å fått flere myggstikk enn hva jeg kan telle på hendene og jeg blir alltid stukket av myggen. Jaja, de dagen er tydligvis snart over.. Uansett, det har vært fint vær i hele dag, kjempe deilig! Syns det er egentlig ganske negativ og ha mygget rundt seg hele tiden, kan de ikke gå å plage noen andre? Det eneste de gjør er å spist opp hele meg, gjør virkelig helt GAL! 

Det jeg egentlig hater med kvelder som er så varme at det nesten ikke går ann å puste er faktisk MYGGEN! Hater dem!

ET BILDE JEG TOK TIDLIGERE I DAG PÅ VEI OPP STRYNEFJELLET!

2 kommentarer

2 thoughts on “myggstikk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *